Ters Yüz Öğrenme Modeli Eğitimi Kursu

346 kişi değerlendirdi. Ortalaması: 4/5
Ters Yüz Öğrenme Modeli Eğitimi Kursu
SINAV
Bu faaliyet; Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görevli öğretmenlerin “Ters Yüz Öğrenme Modeli” hakkında bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla düzenlenmiştir.
Eğitim Hedefleri
Bu faaliyeti başarı ile tamamlayan her kursiyer;
- Harmanlanmış öğrenme modeline neden ihtiyaç duyulduğunu açıklar.
- Harmanlanmış öğrenmenin bileşenlerini listeler.
- Harmanlanmış öğrenmenin farklı isimlerle anıldığını bilir.
- Harmanlanmış öğrenmenin tanımlarını bilir.
- Harmanlanmış öğrenme modelinin eğitim alanındaki katkılarını yorumlar.
- Harmanlanmış öğrenmenin uygulama aşamalarını listeler.
- Harmanlanmış öğrenmenin amaçlarını açıklar.
- Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin öğrenme ihtiyaçlarına katkısını yorumlar.
- Ters yüz sınıf modelinin farklı isimlerle anıldığını bilir.
- Ters yüz öğrenmenin nasıl ortaya çıktığını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin nasıl ortaya çıktığını açıklar.
- Geleneksel öğrenme ile ters yüz öğrenme arasındaki farkları açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin uygulama aşamalarını açıklar.
- Ters yüz öğrenmeyi destekleyen kuram ve yaklaşımları listeler.
- Ters yüz öğrenmeyi destekleyen kuram ve yaklaşımların, modeli hangi noktalarda desteklediğini açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin amacını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinde öğretmenin rollerini bilir.
- Ters yüz sınıf modelinde öğrencinin rollerini bilir.
- Ters yüz sınıf modelinde velinin rollerini bilir.
- Ters yüz sınıf uygulamasının başarısı için paydaşlar arası iş birliğinin önemini kavrar.
- Ters yüz sınıf modelinin bileşenlerini açıklar.
- Ters yüz öğrenme tasarım uygulamalarını listeler.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı ve sınıf içi öğrenme süreci tasarımını planlarken gerçekleşen öğretmen faaliyetlerini sıralar.
- Ters yüz sınıflarda kullanılan teknolojik araçları bilir.
- Ters yüz sınıflarda kullanılan video araçlarını oluştururken dikkat edilmesi gereken hususları listeler.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı ve sınıf içi öğrenme süreci tasarım aşamalarını sırasıyla uygular.
- Ters yüz sınıflarda öğrenme sürecinde kullanılabilecek uygun teknolojik araçları sıralar.
- Ters yüz sınıf modelinin öğrenci, öğretmen ve veli açısından önemini bilir.
- Ters yüz sınıf modelinin öğretimdeki avantajlarını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelinin öğretimdeki sınırlılıklarını açıklar.
- Ters yüz sınıf modelini uygulama kararı alınırken dikkat edilecek hususları bilir.
- Ters yüz sınıflarda sınıf içi ve sınıf dışı çalışmaların değerlendirme amaçlarını bilir.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı çalışmaları değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikleri açıklar.
- Ters yüz sınıflarda sınıf dışı çalışmaları değerlendirmede kullanılabilecek teknolojik araçları bilir.
- Ters yüz sınıflarda sınıf içi çalışmaları değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikleri açıklar.
- Ters yüz sınıflarda değerlendirmede kullanılacak geleneksel değerlendirme araçlarını açıklar.
- Ters yüz sınıfların sınıf dışı ve sınıf içi çalışmalarında kullanılacak uygun değerlendirme araçlarını sıralar.
Eğitime Kimler Katılmalı?
Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan tüm öğretmenler